جزییات خبر

سه شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۸
سرویس : کهکیلویه و بویراحمد
کد خبر : ۱۷۸۶۰۹
گزارشگر : ۹۴

جواب دهی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 1789 مورد مکاتبات مردمی

(سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹) ۱۳:۳۸

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1789 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) تشکیل شد.
مبشری با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 1789 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 749 مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.
وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.
مبشری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایتwww.e.emdad.ir    در دسترس عموم قرار دارد، گفت: با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.
مبشری تأکید کرد: این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است.
انتهای پیام

تعداد بازدید : ۱۹۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید